Sprawdź, czy Twoich pytań nie ma na naszej krótkiej liście 🙂
Zamówiłem paczkę wczoraj po godzinie 19, dlaczego jej nie ma jeszcze u mnie?
Niestety, nie pracujemy 24/7. Gwarantujemy dostawę, dzięki naszemu partnerowi – firmie kurierskiej DPD – w ciągu następnego dnia roboczego, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godz. 12:00.
Proszę się nie martwić, na pewno wkrótce paczka będzie na miejscu 🙂
Czy mogę dostać kod śledzenia przesyłki?
Zazwyczaj przesyłamy kod automatycznie, jeżeli jednak go nie dostałeś (a i tak czasem bywa) odezwij się do nas na naszych kanałach social media lub mejlowo – wyślemy go jak najszybciej się da.
Mój towar przyszedł wybrakowany/bez wszystkich elementów
Po 1: przepraszamy. Widocznie podczas pakowania lub przesyłki wystąpiły jakieś komplikacje. Z powodu ilości towaru nie jesteśmy w stanie panować nad każdym elementem (produkcja, pakowanie, wysyłka, przewóz, dostarczenie). Zadzwoń do nas, momentalnie doślemy Ci brakujące lub wymienimy wadliwe elementy.
Czy szukacie influancerów do współpracy?
Pytanie na czasie. Oczywiście, że szukamy. Ale wszystko odbywa się na naszych warunkach i zasadach. Jeżeli jesteś chętny/chętna – odezwij się do nas 🙂
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności